Alla inlägg under maj 2009

...

Av Åsa - 30 maj 2009 23:43

Jag vet att du mår skit, men göra för fan ALDRIG om det där!

Jag försöker finns och hjälpa dig så gott jag kan och det vet du, men det är inte så lätt.

Så snälla säg vad jag kan göra, släpp in mig i ditt liv lite mer.

Jag vill att du ska må bra ju! <3

...

Av Åsa - 27 maj 2009 14:27

Det känns som att du inte ser mig, jag känner mig bara som luft för dig ibland.

Snälla se mig, rör mig, hör mig på samma sätt som du gjorde förut.

Av Åsa - 26 maj 2009 23:40

Finns det någon som kan fatta, någon man kan prata med?!

Jag vill inte behöva få skäll för att jag mår dålkigt över att min farmor har dött, jag vill kunna sörja henne utan att folk blir arga över att jag är tyst, ledsen, irriterad m m.

Ska det vara så svårt att få låta mig göra det?

Kan det finnas någon som kan stötta mig elr ska det här behöva bli en till av många saker som man måste klara sig igenom själv?

Av Åsa - 19 maj 2009 23:38

SNÄLLA NEJ DET FÅR INTE VARA SANT, DET KAN INTE VARA SANT.

DU HAR ALLTID VART FRISK OCH PIGG OCH NU FINNS DU INTE MER.

SNÄLLA VÄCK MIG OCH SÄG ATT DET ÄR EN JÄVLA MARDRÖM!!!!!</3

Av Åsa - 18 maj 2009 23:38

Varför ska det vara så här?!
Varför måste det vara just du?!
Vet att jag inte får tänka så men jag önskar att det var han och inte du.
Han som aldrig bryr sig.
Han som aldrig finns där.
Han som aldrig kommer ihåg mitt namn.
Han som aldrig tyckt om mig och syrran för att vi är "annorlunda".
Han som aldrig gav oss nått.
Han som tog ifrån sina barn och barnbarn allt.
Han som ALLTID valt spriten före sin familj.
Så varför måste det vara du och inte han?!
Kan inte fatta hur fort det har gått.
Kan inte fatta att det är just du.
Kan inte fatta att jag inte får komma in i ditt hus igen.
Kan inte fatta att du inte kommer få se mina barn.
Att jag inte får se dig le igen.
Höra dig prata om allt du gjorde när du var ung.
Allt sånt som man redan har hört flera gånger.
Som den där fiskmåsen du jämt berättar om så fort Mamma och Pappa har vart till åland.
Kommer sakna dina ord, din lukt, din närhet.
Vill till dig en sista gång men vet inte om jag orkar se dig som du är nu.
Vet inte om jag vill ha en annan bild av dig än den jag har fått under min uppväxt.
Vet att du redan har sagt hejdå, så jag känner inget måste om att gå till dig igen.
Vet inte vad jag ska göra utan dig sen.
Du kommer fattas mig!


Du är min ängel utan vingar.
Jag älskar dig Farmor! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards