Alla inlägg under december 2008

Av Åsa - 30 december 2008 20:35

Det var ingen lyckad ideé att åka ut till ö-åker igår.

Allt började jätte bra, Linus, Lisa, Sara, Emil och Jonas kom och hämta mig i Linus super 145a.

Jag och Jonas fick sitta fram tillsammans.

Tog med mig jägern ut.

När vi kom dit börja jag dricka jäger, sen gick jag och Emil ut och pratade om vad som hände dagen innan, för han  var arg och tyckte att jag hade betett mig som ett jävla svin.

Vi vart sams och sen kom vi in på Kalle och att hans riktiga känslor för mig och massa annat skit så vi stod mitt ute i buschen fulla och tjöt.

När vi kom in var jägern slut så det fick bli hb istället, sen blev det öl och tillsist shotta Jag, Linus och Emil turkisk peppar

Och med tanke på att jag inte tål att blanda så låg jag över toalleten resten av kvällen.

Vaknade upp vid 02.30 efter att ha vart borta i ca1½timme.

Och då spricker allt.

Jag bryter ihop totalt, börjar gråta hysteriskt, får tag på mobilen och ringer efter pappa så han säger att han ska komma och hämta mig.

Lyckas ta mig upp på benen och springer in i vardagsrummet får tag på mina saker och springer ut.

Emil blir orolig och springer efter, pratar med mig men när jag säger att pappa ska hämta mig blir han fundersam och tar mod till sig och ringer hem till oss och kollar så det verkligen stämmer.

Vid det här laget är jag helt ner kyld av kylan ute och av fyllefrossan

Sen fick han med mig in i huset igen, när jag väl kom in fick jag astma anfall men det löste sig ganska snabbt.

Emil lyckades fick av mig min kalla tröja och på med sin egna varma tröja och bädda ner mig under 2täcken så jag skulle få upp värmen.

När jag har fått det reser jag på mig och går ut emd emil som väntar med mig tills pappa kommer.

Nu är klockan 20.34 och jag har precis gått upp efter att ha legat bakis hela dagen.

JAg är grymt imponerad och stolt över Emil.

Att han både ringde och väntade på mig ute fick mamma och pappa att inse att han är en bra kille iaf så nu tycker dom äntligen om honom :D

Menmen iaf så ska jag aldrig mer dricka när jag redan mår piss för då blir det värre.


Av Åsa - 29 december 2008 18:09

Fest igår då..

Gick åt helvete som allt annat.

Bråka med karl som vanligt men vi vart sams sen.

Jag gjorde bort mig totalt, fast killarna klagade ju inte iaf..

Fick damp på Sören mitt i natten också för han tog nykeln till mitt rum och gömde, så jag fick ringa hem till honom kl 03.15 elr vad fan klockan va.

Vaknade imorse med en skaplig bakfylla, inte ofta jag har det.

Baka pizza till Kalle, Linus och Mig till frukost, gick ut tog en cider som återställare sen var det bara att börja städa.

Efter ett tag kom det fram att jag hade lovat att fixa skjuts hem till dom två, så det var bara ringa grannen och fråga men han hade ingen bil.

Så vi fick ta våran bil. hoppas inte far märker det sen.

Ska ut till ö-åker sen ikväll och fortsätta med drickandet.

Kommer nog bli kul :)

Av Åsa - 5 december 2008 22:03

Vet ingenting längre.

Vet inte ens om jag mår bättre elr sämre...?


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards