Alla inlägg under april 2009

Av Åsa - 29 april 2009 23:45

DIn jävla idiot, vaad fan är det för fel på dig?!

Kan du inte bara låta oss va?!

Låt honom va iaf, vad du säger om mig skiter jag fullständigt i men trycker du ner honom mer så vet i fan vad jag gör!!

Jag är inte rädd för dig, din jävla gay bror elr någon annan i din tjocka familj.

Du är ju för fan helt rubbad.

Och gnäll för fan inte på hur han stavar för hur fan stavar du själv?!

Orkar inte slösa mer tid på dig.

Kan du inte bara  låta oss va?!

Låt honom va iaf, för vad du säger om mig skiter jag fullständigt i, men trycker du ner honom mer så vet i fan vad jag gör!



Och till alla tjejer som läser det här: Tänk på hur ni sminkar er, för gör ni det på nått sätt som är annorlunda så är man tydligen en hora.


Av Åsa - 26 april 2009 23:35

Kan ingen bara skjuta mig så jag slipper allt.

Snälla jag orkar inte mer!!

Av Åsa - 12 april 2009 23:27

Fyfan vad trött jag är på det här!

Orkar inte med allt bråk och alla tjafs.

Ser du inte hur sjukt det är, att hoppa av en båt mitt ute i ingenstins och sen springa typ terränglöpning i 1.5-2km hem för att jag fick panik.

Jag äslkar dig med jag orkar inte med att jag måste tänka mig för hela tiden.

Tänka på vad jag säger, vad jag gör, hur jag reagerar mm.

Ibland kan jag inte ens soja utan att du blir arg ju.

Jag vet inte o jag orkar mycke mer.

Jag vill men jag tror inte att jag kan...

Förlåt mig!!

Av Åsa - 11 april 2009 23:22

För fan kan du inte bara låta mig va?!

Jag tänker INTE släppa allt i mitt liv för dig den här gången fatta det någon jävla gång!! :@

Släpp taget om mig, du har hållt fast mig i 4år men du vill ju själv inte ha mig så vf inte vara släppa taget?

Låt mig vara lycklig för fan!

Av Åsa - 1 april 2009 23:38

Helvetes jävla skit.

Vad fan har jag gjort.

Hur fan kunde jag göra så mot dig.

Såren efter den här dagen kommer vara svårläkta.

Se dig ramla handlöst baklänges i badkaret, se dig bli så arg och ledsen som du vart, se dig slå huvudet i lyktstolpen, höra dig bryta ihop för att du skadade mig.

Att känna dina händer runt min hals var en ganska lättnande känsla, för att veta vad jag hade gjort mot dig den här kvällen stod jag inte ut med mig själv, jag önskade faktiskt ett tag att du inte skulle släppa taget.

Att jag skulle få somna in och slippa all skit.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards