Alla inlägg under februari 2009

Av Åsa - 27 februari 2009 22:53

Du har inte hört av dig på flera månader, men NU duger det att ringa och fråga efter öl.

Vad är det för fel på dig?!

Kan du inte bara bestämma dig, antingen är du en del av mitt liv elr också så låter du mig va.

Sluta hoppa in och ut som någon jävla boll, fatta att du får mig att må skit.

Fast det kanske är mitt fel, det är jag som alltid förlåter dig och det vet du, så det kanske är därför du gör så här.

För att du vet att vad du än gör så kommer jag förlåta dig.

Men fan jag är trött på att alltid förlåta dig, att alltid ta på mig skulden.

Våga visa vad du verkligen känner så kanske allt löser sig, alla vet ju redan sanningen iaf så.

Dom mobbar dig ju bara för att du är så¨jävla feg och inte kan stå för det själv.

Undra om du någonsin kommer det.

Undra om jag kommer stå med öppna armar och ta emot dig då...?

Av Åsa - 17 februari 2009 22:50

FAN DÅ JAG PALLAR INTE, HAR LUST ATT SÄTTA EN JÄVLA KNIV I HANDLEDEN PÅ MIG!

kAN INTE ALLA JÄVLA IDIOTER BARA GÅ OCH SKÖTA SITT EGNA JÄVLA LIV OCH SKITA I ANDRAS!!!!!

Av Åsa - 14 februari 2009 22:36

Kan inte fatta att det är sant :O

DU kom hit.

DU kysste mig.

DU la dina armar om mig.

DU ville sova här.

DU!

Trodde aldrig att det skulle hända med just dig men nu gjorde det det.

Jag är hur glad som helst ! :D:D


Grattis Mamma 50 år!

Av Åsa - 7 februari 2009 19:30

Hm... Blir bara mer och mer förrvirrad.

Kan jag verkligen känna så som jag tor att jag känner.

Kan mitt hjärta verkligen slå för dig?!

Av Åsa - 3 februari 2009 22:44

Jahopp så vart man tagen av snuten då... :@

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards